De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL BAR 2.0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Werner 23-08-2023

grappig apparaat

Geschreven voor: JBL BAR 2.0

Laatst aangeschaft als vervanger van de soundbar die er hing. Qua formaat is deze soundbar een stuk compacter dan de vorige. Omdat de omschrijving aangaf dat dit apparaat iets "dikker" zou zijn en ingebouwde subwoofers had, dacht ik dat ik een externe subwoofer niet zou missen. Het geluid is zeker goed te noemen, maar je mist toch net even de extra bas ondersteuning wanneer je de muziek iets harder zet. Het geluid is dan net niet vol genoeg. Voor normaal gebruik, nieuws, etc is het een leuk apparaat

Pluspunten

• compact
  • makkelijk op te hangen

Minpunten

• geluid niet vol genoeg
  • weinig in te stellen

M. Azuri 21-08-2023

Goed geluid in een compact design!

Geschreven voor: JBL BAR 2.0

Ik wil graag mijn enthousiasme delen over de JBL Bar 2.0 All-in-One MK2. Deze soundbar heeft een helder en een rijk geluid, of ik nu aan het genieten ben van een filmpje of gewoon muziek. De bas is krachtig zonder echt overheersend te zijn. Alleen niet voor een grote ruimte, ik merk wel een verschil tussen een grote ruimte zoals de woonkamer of een kleinere ruimte zoals de slaapkamer. Vind de soundbar iets meer voor een kleinere ruimte al doet deze wel zeker iets aanvullend in een grotere ruimte!

Het installeren was simpel en de meegeleverde afstandsbediening maakt het schakelen tussen verschillende modi moeiteloos. Het design is modern en compact en past goed onder mijn tv.

Kortom, als je op zoek bent naar een soundbar die goed geluid biedt, kwalitatief en gemakkelijk in je home-entertainmentsysteem past en niet te vergeten de prijs, dan is de JBL Bar 2.0 All-in-One een geweldige keuze.

Pluspunten

• Gekuid
  • Connectiviteit

Minpunten

• Minder bij een grotere ruimte

Mulder 12-08-2023

Fijne soundbar

Geschreven voor: JBL BAR 2.0

De JBL soundbar 2.0 levert een heerlijk geluid op! Wij gebruiken het nu een aantal weken en kunnen niet meer zonder, wat een verschil met de tv boxen!

De soundbar is eenvoudig te installeren en te gebruiken, ideaal dus voor een gebruiker wie simpelweg een beter geluid wil zonder al te veel poespas. Voor experts is deze soundbar wellicht wat te eenvoudig, de functionaliteiten zijn minimaal en er zitten geen aparte boxen bij voor het echte surroundgeluid. Toch zijn wij er erg blij mee, wij gebruiken het in een middelgrote woonkamer en het geluid bij films en series is veel beter dan voorheen. Ook is het design erg mooi en is de soundbar lekker compact zodat het (visueel) niet je hele woonkamer overneemt. Net als alle JBL producten is de kwaliteit gewoon top en zouden wij deze soundbar zeker aanraden als je simpelweg het TV kijken wilt optimaliseren door een verbetering van geluid.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Functionaliteiten

Inge 10-08-2023

Fijne soundbar

Geschreven voor: JBL BAR 2.0

Wij zochten een nieuw apparaat voor geluid voor zowel de tv, ps5 en telefoon.
Konden deze testen en ik moet zeggen dat hij ins goed bevalt.
Komt goed geluid uit en is makkelijk aan te sluiten en in gebruik.
Hebben er al veel plezier van gehad.

Pluspunten

• Makkelijk aan te sluiten
  • Goed geluid

Jordi K. 03-08-2023

Fijne soundbar voor op de slaapkamer

Geschreven voor: JBL BAR 2.0

Ik heb dit product mogen testen via de Reviewclub. Ik had nog een nieuwe soundbar nodig voor mijn TV in mijn slaapkamer, wij hadden hier nog geluid vanuit de TV zelf (LG 43 inch smart). Het is absoluut een wereld van verschil ten opzichte van de speakers van mijn TV, maar dat is opzich nog logisch. Als ik dit vergelijk met andere soundbars die ik in het verleden heb gehad en bijvoorbeeld bij vrienden, dan is deze wel echt goed voor de grootte.
Ik heb de soundbar opgehangen onder mijn TV, dus staat nergens op maar er komt nog genoeg bass uit wat mij betreft. Daarnaast vind ik dit perfect voor de slaapkamer, maar in de woonkamer is toch wat meer kracht nodig, maar dat is niet waar ik deze voor heb gehaald.
Voor het volledige bedrag zou ik deze misschien niet halen, maar mocht het net een leuke aanbieding zijn dan zou ik het zeker aanraden.

Pluspunten

• Rijk geluid
  • Kan luid
  • Werkt goed met ARC
  • Perfect voor slaapkamer

Minpunten

• Te weinig pit voor woonkamer